For Honor – skórka postaci – gàidheal
Kiedy armia Horkosa najechała wioskę Moldar, Maddox zrobił, co musiał, aby przetrwać – zdradził Chimerę i zabił własnego wodza. Teraz sam sprawuje władzę w imieniu Horkosa.