Juren - Hero - FOR HONOR
Embody chaos with our new Wu Lin hero, Juren. Victory comes at any cost – betrayal is always an option.
Embody the chaotic nature of our new Wu Lin hero, Juren. Victory comes at any cost – betrayal is always an option. Relentless in the storm of war, Juren will pursue his own goals above all else. Wielding a Fang Tian Hua Ji halberd, Juren's arsenal of attacks is overwhelming and unpredictable.