Juren – bohater – FOR HONOR
Zostań wcieleniem chaosu z naszym nowym bohaterem, jurenem. Zwycięstwo za wszelką cenę – zdrada zawsze jest możliwa. Wytrwały podczas wojennej zawieruchy, juren będzie osiągał swoje cele za wszelką cenę. Juren dzierży halabardę Fang Tian Hua Ji, a jego arsenał ataków jest obezwładniający i nieprzewidywalny.