Juren - Kahraman - FOR HONOR
Yeni Wu Lin kahramanımız Juren’in kaotik doğasıyla bütünleşin. Zafer, ne pahasına olursa olsun elde edilir. İhanet ise her zaman bir seçenek olarak masadadır. Savaşın fırtınasından yılmayan Juren, her şeyden önce kendi hedeflerinin peşinden gider. Fang Tian Hua Ji mızrağını ustalıkla kullanan Juren’in saldırı cephanesi ezici ve öngörülemezdir.