The Violet King - Lawbringer Hero Skin - FOR HONOR
Send Scorn back to the grave as The Violet King, a new Hero Skin for the Lawbringer inspired by Destiny 2. The Violet King has been blessed with highly advanced spiked armor by a mysterious machine known as Ghost. So armed, The Violet King has been chosen to fight the physics-bending force of Dark Ether – and the armies of undead Scorn within it.
Devoted to serving the power of Light, The Violet King stands between Heathmoor and total annihilation from an alien world. Transmat into battle and strike back against Dark Ether.