Legacy Pass – Year 4 Season 3 – FOR HONOR
The Y4S3 Legacy Pass grants 101 tiers of rewards from the Y4S3 Battle Pass, plus retrofitted items for all heroes to date.
Seek the spiritual guidance of the Sylvans! The Y4S3 Legacy Pass brings back 100 tiers of rewards from the Y4S3 Battle Pass. Available during Y8S3 only.
This Y4S3 Legacy Pass is available until December 5, 2024, and is not eligible for refund.