Legacy Pass – 4. Yıl 3. Sezon – FOR HONOR
Sylvan'ların ruhani rehberlerine kulak verin! For Honor 4. Yıl 3. Sezon Legacy Pass'iyle Y4S3 Battle Pass'ine ait 100 kademelik ödüllere kavuşun. Yalnızca Y8S3 süresince mevcut.
Hâlihazırda Y4S3 Battle Pass'e sahipseniz Legacy Pass'ini satın almanıza gerek yok, kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.