Legacy Pass - Year 9 Season 1 - FOR HONOR
Masquerades bring some of the most refined loot. The Y5S1 Legacy Pass brings back 100 tiers of rewards from the Y5S1 Battle Pass. Available during Y9S1 only.
This Y5S1 Legacy Pass is available until June 10, 2025, and is not eligible for refund.