Przepustka klasyczna – rok 9, sezon 1 – FOR HONOR
Podczas maskarad dostępne są najwspanialsze z łupów. Przepustka klasyczna Y5S1 ponownie zapewnia dostęp do 100 poziomów nagród z przepustki bitewnej Y5S1. Dostępna tylko podczas sezonu 1 roku 9.
Przepustka klasyczna Y5S1 jest dostępna do 10 czerwca 2025 r. i nie podlega zwrotom.