Legacy Pass - 9. Yıl 1. Sezon - FOR HONOR
Gösteriler, en rafine ganimetlerin bir kısmını getiriyor. Y5S1 Legacy Pass ile Y5S1 Battle Pass'ine ait 100 kademelik ödüllere kavuşun. Yalnızca Y9S1 süresince mevcuttur.
Y5S1 Legacy Pass, 10 Haziran 2025 tarihine kadar kullanılabilir ve satın alındığında ücret iadesi yapılması mümkün değildir.