For Honor Marching Fire Edition
Choose your faction : Knight, Viking, Samurai, or Wu Lin Warrior and play in PvP, PVE, co-op and story campaign with 16 unique and customisable Heroes!
Immerse yourself in the story campaign and continue to progress your Hero in the all-new Arcade mode.
Compete with friends on seven multiplayer modes, including the new 4v4 castle-siege Breach mode.