Marching Fire Sürümü
Bölüğünüzü seçin: Şövalye, Viking, Samuray veya Wu Lin Savaşçısı ile PvP, PVE, eşli ve hikaye mücadelesinde 16 eşsiz ve özelleştirilebilir Kahraman ile oynayın!
Hikaye mücadelesine dalın ve Kahramanınızı yepyeni Arcade modunda ilerletmeye devam edin.
Yeni 4v4 kale kuşatması Breach modu da dahil olmak üzere, yedi çok oyunculu modda arkadaşlarınızla yarışın.