For Honor - Marching Fire Expansion Pack
The Wu Lin Faction is coming! Expand your world with instant access to 4 new Heroes- the Tiandi, the Shaolin, the Jiang Jun and the Nuxia. Also upgrade your Hero by fighting in the new Arcade Mode, an endless PVE experience playable solo or co-op with a friend. Get Instant Access to the 4th Faction - The Wu Lin, including 4 new Heroes from the Far East Conquer Ashfeld as The Tiandi, wield the mighty guandao as the Jiant Gun, master the hook swords of the Nuxia, and outplay rivals as the nimble Shaolin. The New Arcade Mode brings an endless solo or co-op battle experience. Progression carries over to Multiplayer.For Marching Fire, all players will receive significant graphical enhancements and the new PVP Breach Mode.