For Honor - Marching Fire Expansion Pack
Nadciąga frakcja Wu Lin! Powiększ swój świat gry dzięki natychmiastowemu dostępowi do 4 nowych postaci: Tiandiego, Shaolina, Jiang Juna i Nuxii. Ulepszaj swoich bohaterów, walcząc w nowym trybie Arcade, niekończącej się rozgrywce PvE dostępnej w trybie solo lub w kooperacji ze znajomym. Zdobądź natychmiastowy dostęp do 4. frakcji – Wu Lin – składającej się z czterech nowych bohaterów z Dalekiego Wschodu. Podbij Ashfeld jako Tiandi, walcz potężnym guandao jako Jiang Jun, opanuj shuang gou jako Nuxia i przechytrzaj rywali jako zwinny Shaolin. Nowy tryb Arcade zapewnia możliwość niekończącej się rozgrywki solo lub w trybie kooperacji. Postępy są przenoszone do trybu wieloosobowego. Marching Fire zapewni wszystkim graczom ulepszoną grafikę i dostęp do nowego trybu Szturmu w PvP.