For Honor - Marching Fire Expansion Pack
Wu Lin Grubu geliyor! 4 yeni kahramana anında erişim ile dünyanızı genişletin: Tiandi, Shaolin, Jiang Jun ve Nuxia. Ayrıca Kahramanınızı, yalnız veya arkadaşınızla eşli oynanabilen sonsuz bir PVE deneyimi olan yeni Arcade Modunda savaşarak yükseltin. 4. Gruba Anında Erişim Elde Edin - Uzak Doğu'dan 4 yeni Kahramanı içeren Wu Lin: Tiandi olarak Ashfeld'i fethedin, Jiant Gun olarak yüce guandao silahını savurun, Nuxia'nın çengelli kılıçlarında ustalaşın ve çevik Shaolin olup rakiplerinizi alt edin. Yeni Arcade Modu yalnız veya eşli oynanabilen sonsuz bir savaş deneyimi sağlar. İlerleme, Çok Oyunculu olarak sürer. Marching Fire için tüm oyuncular önemli grafik geliştirmeleri ve yeni PVP Breach Modu elde eder.