Mistrz Katashi – skórka dla orochiego – FOR HONOR
Z tą skórką dla orochiego wcielisz się w mistrza Katashiego, obrońcę mostu Seion. Jego legendarna katana to broń o niezrównanej mocy, która podobno mieści w sobie siłę całej armii. Dzięki precyzji oraz umiejętnościom mistrz Katashi stanowi niewzruszoną barierę stojącą na drodze wszystkich, którzy ośmielą się rzucić mu wyzwanie. Osiągnij dominację na polu bitwy i wygraj dzięki niepowstrzymanej potędze ostrza Murasama!