Master Katashi – Orochi Kahraman Görünümü – FOR HONOR
Orochi kahraman görünümüyle Seion Köprüsü'nün muhafızı Master Katashi olun. Efsanevi katanası, devasa bir ordunun gücünü barındırdığına inanılan rakipsiz bir silahtır. Master Katashi, soğukkanlılığı ve kabiliyetiyle kendisine meydan okuma cüretinde bulunan düşmanlarına göz açtırmayacak. Murasama Kılıcı'nın durdurulamaz gücüyle savaş meydanına hükmedin ve savaştan zaferle ayrılın!