Medjay – Hero – FOR HONOR
Play as the first Egyptian hero in For Honor with the Medjay, and switch between the fan axe and the dual-wielding axe.
When his friend Bolthorn stole the Scarab Bracelet from the desert kingdom, Neferkha, the last descendant of the pharaohs, knew what would happen next. He is the only one with the power to break the curse and save Heathmoor from unspeakable tragedy.