Medżaj – postać – FOR HONOR
Kiedy jego przyjaciel Bolthorn ukradł skarabeuszową bransoletę z pustynnego królestwa, Neferkha, ostatni potomek faraonów, wiedział, co stanie się dalej. I tylko on posiada moc, która pozwoli przełamać klątwę i uratować Heathmoor przed niewymowną tragedią.