Medjay – Kahraman – FOR HONOR
For Honor'ın ilk Mısırlı kahramanı Medjay olarak yelpaze balta ve çift elli balta ikilisinden dilediğinizi kuşanın.
Arkadaşı Bolthorn, çöl krallığından Böcek Bileziği çaldı. Firavunların son vârisi Neferkha ise yaklaşan felaketin farkındaydı. Laneti kırıp Heathmoor'u eşi benzeri görülmemiş bir trajediden kurtarabilecek tek kişi o.