Inkwizytorka Yinchen – skórka dla piratki – FOR HONOR
W Heathmoor wybuchła między niebezpiecznymi fanatykami a inkwizycją wojna wiary, w którą zostali wciągnięci niewinni ludzie. Dołącz do walki ze skórką inkwizytorki Yinchen całkowicie zmieniają cię w zbuntowaną piratkę, której misją jest zakończenie koszmarnej wojny raz na zawsze.