Cesur ve cüretkâr, kendi gemisinin kaptanı... Korsan kahraman kayıp eser ve hazinelerin peşinde mürettebatıyla birlikte bu sezon Heathmoor'a geliyor. Korsanlar içinde meşhur bu Korsan sadece kendisinin kullandığı bir silahla, tabancayla geliyor!