GENERAL ZHI - ZHANHU HERO SKIN - FOR HONOR
A powerful Wu Lin leader, General Zhi, has joined his kingdom to the Horkos by offering the Starfall Sword to Astrea.
With the new Zhanhu Hero Skin, embody the Wu Lin's most tactical and treacherous sword arm. General Zhi is the wielder of the Starfall Sword, a ceremonial blade said to be forged from a comet and gifted to enemies as a token of peace. Zhi now gifts it to Astrea to forge an alliance. But few can say whether he offers his sword in peace or in blood. Scheming and deadly, General Zhi is always ten steps ahead in a game his enemies do not even know they're playing.