GENERAŁ ZHI – SKÓRKA DLA ZHANHU – FOR HONOR
Z nową skórką zhanhu możesz wcielić się mistrza taktyki i przebiegłego szermierza Wu Lin. Generał Zhi włada Mieczem Spadającej Gwiazdy, ceremonialnym ostrzem wykutym podobno z pozostałości komety i wręczanym wrogom na znak pokoju. Zhi przekazuje go teraz Astrei w celu zawiązania sojuszu. Nie wiadomo jednak, czy jego zamiary rzeczywiście są pokojowe, czy raczej krwawe. Podstępny i zabójczy generał Zhi zawsze jest o dziesięć kroków przed swoimi oponentami w grze, o której ci nie wiedzą nawet, że są jej uczestnikami.