GENERAL ZHİ - ZHANNU KAHRAMAN GÖRÜNÜMÜ – FOR HONOR
Yeni Zhanzu Kahraman Görünümü ile Wu Lin'in usta ve tehlikeli kılıç kolunu kullanın. General Zhi, kayan bir yıldızdan yapılıp düşmanlara barışın simgesi olarak sunulduğu söylenen sembolik kılıç Starfall Sword'un sahibidir. Zhi, ittifak kurmak için bu kılıç Astrea'ya sunuyor. Kılıcı barış içinde mi yoksa kan dökmek amacıyla mı verdiği pek bilen yok. Entrikacı ve ölümcül bir kişilik olan General Zhi, düşmanlarının ne olduğuna dair en ufak bir fikir sahibi olmadığı bu oyunda daima on adım öndedir.