Królowa Kalliopi – skórka gladiatorki – FOR HONOR
Przeszłość Kalliopi pozostaje owiana tajemnicą. Wiadomo jedynie, że jej plemię zostało podbite przez Guljin, a ona sama trafiła w niewolę chatun. Historia Kalliopi nie skończyła się jednak w kajdanach, a zaczęła się od nowa. Mimo przeciwności królowa sprostała wyzwaniu. Jej niezrównane umiejętności, niezachwiana determinacja oraz charyzma uczyniły ją gwiazdą spektakli Guljin. Dla Kalliopi arena nie jest dłużej klatką – stała się jej królestwem. Zaakceptowała całkowicie swoją nową rolę, a sława zapewnia jej zarówno ochronę, jak i cel w nowym życiu odmienionym przez zwycięstwo chatun.