Queen Kalliopi - Gladiator Kahraman Görünümü - FOR HONOR
Kalliopi'nin geçmişi gizemini koruyor. Bilinense kabilesinin Guljin'in acımasız fethine yenik düştüğü ve onu Khatun'un esiri olarak bıraktığıdır. Ancak Kalliopi'nin hikâyesi zincirlerde son bulmadı, daha yeni başladı. İmkânsızlıklarla karşı karşıya olan Kalliopi, bu meydan okumayı kabul etti. Eşsiz becerisi, boyun eğmek bilmez kararlılığı ve çekici varlığı onu Guljin'in kanlı gösterilerinin yıldızı yaptı. Kalliopi için arena artık bir kafes değil, onun krallığıdır. Rolünü tamamen benimsedi ve artan şöhretini Khatun'un zaferiyle yeniden şekillenen hayatında hem bir zırh hem de bir amaç olarak kullanıyor.