Bolthorn the Cursed – Raider Hero Skin – FOR HONOR
Become afflicted by the Scarab Bracelet with the Bolthorn the Cursed Raider Hero Skin, a full body customization of the Raider. After traveling to a distant land, Bolthorn brought back the ancient relic to bring glory to his clan. What he didn’t know was that he had just unleashed a terrible curse upon his land.