Bolthorn Przeklęty – skórka dla drengra – FOR HONOR
Poddaj się efektom skarabeuszowej bransolety ze skórką Bolthorna Przeklętego całkowicie odmieniającą wygląd drengra. Bolthorn powrócił z podróży do odległych krain ze starożytnym reliktem mającym przynieść jego klanowi chwałę. Nie wiedział jednak, że sprowadza tym samym na swą ojczyznę straszliwą klątwę...