For Honor - Hero Skin - Shaolin
Become a warrior of legend with the Hero Skin of Monkey King Wukong, a full body customization of the Shaolin.
A powerful warrior who stole immortality from heaven, Wukong spent centuries trapped in a mountain. Now, the Monkey King has travelled to Heathmoor, where he will face his ultimate test, the White Bone Spirit -- lest she consumes the souls of all within her grasp.