For Honor - Kahraman Görünümü - Shaolin
Göklerden ölümsüzlüğü çalan kudretli savaşçı Wukong, bir dağda yüzyıllarca hapis kaldı. Monkey King, nihayet son sınavı White Bone Spirit'le, onun ele geçirdiği tüm canlıların ruhlarını tüketmesini engellemek için yüzleşmek üzere Heathmoor'a geldi.