Tales of Gryphon Bundle – Gryphon Hero and The Scorching Herald Skin Bundle – FOR HONOR
Get the Gryphon Hero and the Scorching Herald Hero Skin in the Tales of Gryphon Bundle. Guljin and her Khatuns have imposed a stifling peace on Heathmoor, yet Gryphon remains defiant. Taking on the mantle of the Scorching Herald, clad in fiery griffin-shaped armor, he roams the land. To whoever will listen he shares high tales of legendary warriors, appearing as myths in the Arena of Echoes. As glory spreads, so does unrest, and the cycle of war stirs once more.