Pakiet Opowieści o Gryfie – Pakiet skórek postaci Gryfa i Płonącego Herolda – For Honor
Zdobądź postać Gryfa i skórkę postaci Płonącego Herolda w pakiecie Opowieści o Gryfie. Guljin wraz ze swymi chatun zaprowadziła w Heathmoor ciężki, dławiący pokój, jednak Gryf pozostaje nieugięty. Jako Płonący Herold, odziany w ognistą zbroję w kształcie gryfa, przemierza świat. Każdemu, kto zechce słuchać, opowiada podniosłe historie o legendarnych wojownikach, jawiących się jako mity na Arenie Echa. Wraz z rozchodzącą się chwałą narasta niepokój, a koło wojny zaczyna obracać się raz jeszcze.