Tales of Gryphon Bundle – Gryphon Kahramanı ve Scorching Herald Görünüm Paketi – FOR HONOR
Tales of Gryphon Bundle'ı ile Gryphon Kahramanı'nı ve Scorching Herald kahraman görünümünü edinin. Guljin ve emrindeki Khatunlar, Heathmoor'a boğucu bir barışı dayatmış durumda. Grphon ise buna karşı çıkıyor. Scorching Herald kimliğine bürünmüş vaziyette, ateşli grifon zırhını kuşanmış hâlde diyarı dolaşıyor. Kendisini dinleyecek olanlara, Yankılar Arenası'nda mite dönüşen efsanevi savaşçıların yüce öykülerini anlatıyor. Şanı yayıldıkça huzursuzluk artıyor. Savaşın çarkları bir kez daha dönmeye başlıyor.