For Honor - Varangian Guard Hero
Varangian Guards are protectors. Their unmatched defensive capabilities make them assets in any dustup with powerful supporting feats. Wielding axes and shields, Varangian Guards disable enemies with their signature defensive stance, Oathkeeper. They are loyal mercenaries whose refined combat skills are balanced with Viking brutality.