Varangian Muhafızı - Kahraman - For Honor
Varangian Muhafızları koruyuculardır. Eşsiz savunma kabiliyetleri ve güçlü destek yetenekleri, onları herhangi bir çatışmada çok değerli kılar. Baltalı ve kalkanlı Varangian Muhafızları, kendilerine has savunma duruşları Oathkeeper ile düşmanları alt eder. Üst düzey çatışma yeteneklerini dengeleyen Viking vahşilikleriyle son derece sadık paralı askerlerdir.