Lord Ramiel – skórka dla strażnika – FOR HONOR
Tysiące lat temu, podczas okrutnej wojny, Ramiel zawarł pakt krwi z mityczną wiwerną, aby zapewnić Wyverndale pokój i dobrobyt.