Lord Ramiel – Warden Kahraman Görünümü – FOR HONOR
Binlerce yıl önceki kanlı bir savaş sırasında Ramiel, Wyverndale'de barış ve huzuru temin etmek amacıyla mitolojik bir ejderha ile canını ortaya koyduğu bir anlaşma yaptı.