Captain Coalheart – Pirate Hero Skin – FOR HONOR
The sea is unpredictable and ever-changing. To survive, one must accept it will never be in their favor. Captain Coalheart learned this the hard way. Defined by hardship and bad luck, he fought tooth and nail for every scrap. As a gruff veteran of the seas, Coalheart is a pirate with a fearsome reputation. Aboard his ship, the Lonecrow, he stalks vulnerable prey, leaving burning wreckage and dead bodies in his wake. Coalheart’s escapades were limited by the Order of Horkos. But after Astrea’s fall, he and his men thrive in dangerous waters. Now, a legendary Horkos treasure lies exposed, and Coalheart intends to claim it.