Kapitan Coalheart – skórka dla piratki – FOR HONOR
Morze jest nieprzewidywalne i pełne zmian. Chcąc na nim przetrwać, trzeba zrozumieć, że nigdy nie będzie ono w niczym pomagać. Kapitan Coalheart przekonał się o tym na własnej skórze. W obliczu trudności i pecha musiał walczyć zaciekle o każdy ochłap. W rezultacie ten szorstki wilk morski zyskał reputację przerażającego pirata. Na pokładzie okrętu Lonecrow prześladuje on swe bezbronne ofiary i pozostawia za sobą jedynie płonące wraki i martwe ciała. Dotąd eskapady Coalhearta ograniczał Zakon Horkosa... Po upadku Astrei wraz ze swą załogą prosperuje jednak na pełnych niebezpieczeństw wodach. Teraz zaś, gdy ujawniony został legendarny skarb Horkosa, Coalheart zamierza go zdobyć.