For Honor Year 1 DLC
For Honor Rok 1: Pakiet Postaci zapewni Ci lepsze wrażenia z gry dzięki członkostwu VIP. W tym 6 nowych bohaterów, ekskluzywne nagrody i więcej zawartości.