Is the drought causing you to see things that are not there? Fight the heat with the Y5S2 Battle Bundle, which gives you access to 100 tiers of rewards and unlocks the next 25 tiers of progression.
The For Honor Y5S2 Battle Bundle is available until September 7, 2021 and is not eligible for refund.