Czy z powodu suszy zaczynasz widzieć rzeczy, które nie istnieją? Walcz z upałem dzięki pakietowi bitewnemu na S2R5 zapewniającemu dostęp do 100 poziomów nagród, a także 25 kolejnych poziomów postępów.