For Honor Y5S2 Battle Paketi
Bu cehennem sıcakları sana da seraplar gördürüyor mu? Y5S2 Battle Paketi ile bu kavurucu sıcaklarda hayatta kal, 100 ayrı seviyede ödüle erişim kazan ve mevcut Battle Pass İlerlemende sonraki 25 Seviyeyi aç.
Y5S2 Battle Paketi 7 Eylül 2021 tarihine kadar satın alınabilir ve ücret iadesi yapılmaz.