The Y5S2 Battle Pass has arrived. Get 100 tiers of rewards for all heroes! Available during Y5S2 only.
Is the drought causing you to see things that are not there? Fight the heat with the Y5S2 Battle Pass, which gives you access to 100 tiers of rewards.
This Y5S2 Battle Pass is available until September 7, 2021 and is not eligible for refund.