Czy z powodu suszy zaczynasz widzieć rzeczy, które nie istnieją? Walcz z upałem dzięki przepustce bitewnej na S2R5 zapewniającej dostęp do 100 poziomów nagród.
Przepustka bitewna S2R5 jest dostępna do 7 września 2021 r. i nie podlega zwrotom.