For Honor Y5S2 Battle Pass
Bu cehennem sıcakları sana da seraplar gördürüyor mu? Y5S2 Battle Pass kapsamındaki 100 seviyede ödüller ile bu kavurucu sıcaklarda hayatta kal.
Y5S2 Battle Pass 7 Eylül 2021 tarihine kadar satın alınabilir ve ücret iadesi yapılmaz.