The Y5S3 Battle Pass has arrived. Get 100 tiers of rewards for all heroes! Available during Y5S3 only.
Do you have what it takes to survive the tempest? Face the storm with the Y5S3 Battle Pass, which gives you access to 100 tiers of rewards.