Przepustka bitewna na sezon 3 roku 5 już jest! Zdobądź 100 poziomów nagród dla wszystkich postaci! Dostępna tylko podczas S3R5.
Czy masz w sobie siłę, aby przetrwać nawałnicę? Staw czoła burzy z przepustką bitewną na S3R5 zapewniającą dostęp do 100 poziomów nagród.