The Y5S4 Battle Pass has arrived. Get 100 tiers of rewards for all heroes! Available during Y5S4 only.
Who are Heathmoor’s new visitors? Discover what the tide brings with the Y5S4 Battle Pass, which gives you access to 100 tiers of rewards.